Tuesday, August 15, 2006

...och plötsligt mycket bättre

Jag ska inte ropa hej förrän pengarna finns på mitt konto, men det verkar nästan som att mina problem med Discoo (se här och här) har löst sig.

Sen jag kom över min lilla telefonrädsla och tog och ringde till företaget, så har saker gått mycket snabbare framåt.
Till skillnad från vad jag trodde i början, så verkar det här vara hyfsat populär butik, på riktigt i London, inte ett företag som bara säljer på nätet. Internetförsäljningen är en sidoverksamhet och den som har ansvar har tyvärr inte koll.

Det kom nog som en liten överraskning för den jag kopplades till på telefon. Sedan det samtalet har jag fått nästan dagliga uppdateringar om min retur av tröja nr 2 av kvinnan jag talade med. Minst sagt en förändring mot den kundservice jag fått från dem under de senaste två månaderna.

Jag skulle fortfarande inte rekommendera någon att handla från dem över nätet, men jag har nästan förlåtit dem nu. ;)

No comments: