Monday, September 18, 2006

Utsidan: nu mer lockande

Jag har nu en vecka kvar på det här stället. Och nyss har de jag haft roligast med fått åka hem. Men just idag känns de smällarna inte så hårda, för ute riktiga världen finns nu en möjlighet till förändring. Nu får man bara hoppas att de gör det bästa av det, så att maktskiftet faktiskt innebär något nytt, inte bara ett byte av färg på bordsflaggan.

Och fortfarande får alla som har tid gärna komma och hälsa på mig, så att tiden går lite snabbare. Strandbodgatan 1 var det.

1 comment:

Anonymous said...

ok ett par skit snygga heels, en dyr jacka, ett par svarta cityshorts till(eftersom att jag ej har en tvättmaskin hemma),en trendig sjal (om de nu egentligen är det), en sexig skjorta och ett inte så sexigt maxmål senare känns det jävligt bra att vara ute i friheten. Skulle ljuga om jag säger att jag saknar livet som kanin. ses imorrn!! KRAM Kristin