Saturday, September 16, 2006

Ligga under en palm

Om jag inte hittar något vettigt att göra när jag kommer ut härifrån ska jag nog åka iväg till Egypten eller något annat trevligt varmt ställe i en vecka eller två. Tiden här inne visar att jag just nu kan lägga mitt liv åt sidan och försvinna iväg ett hyfsat lång tag utan att någonting skulle hända och det vore synd att inte utnyttja det.

Jag har känt ett behov av att komma bort ett tag nu och när jag tänkte efter insåg jag att jag under den gångna sommaren har legat på stranden och solat en gång. Det räcker inte. Jag behöver ladda upp solbatterierna lite bättre innan vintern, annars kommer jag inte kunna ta mig upp ur sängen när november kommer.

Frågan som återstår är om man ska försöka hitta resesällskap, eller bara packa en väska och dra.

No comments: