Thursday, January 21, 2010

Oops... Show me your teeth

Jag har gått i några dagar och varit lite sur på amerikanska Elle för att deras leveranstider är för långa. Jag såg nämligen ett nytt nummer på Pressbyrån för en hel vecka sen och jag som är prenumerant har fortfarande inte fått det. Trodde jag.

Imorse när jag tänkte på saken, och funderade över att ringa och klaga i eftermiddag, insåg jag plötsligt att jag visst har fått det där numret. Det är bara så att det finns flera olika omslag. För artikeln om Britney och barnen hade jag fått, det var bara inte hon som var omslagsflicka.



Och mitt exemplar såg inte ens ut som något av dessa två. Jag fick dessutom det mer arty prenumerantomslaget. Och det var faktiskt ett tag sen.

Nu ska jag i stället hugga in i Vanity Fair med det mycket omdiskuterade Tiger-omslaget, som jag till slut fick i brevlådan idag. Sen får vi sen när Jennie from the block dyker upp.

No comments: