Wednesday, June 28, 2006

Realisation! Hurra! Och lite katter.

För att fira detta har jag rotat mig igenom en del av de många många butiker med fina saker som går att finna längs med Stockholms gator. Givetvis har jag också hittat en del som jag bara var tvungen att ta med mig hem.

1. Ett par otorligt söta ballerinaskor från Marzio. De här hade jag gått och tittat på ett tag...
Första försöket:

Andra försöket:

2. En riktig plånbok. (Not seen here.) En brun med många kortplatser, från Mexx på Åhléns. Något jag borde ha köpt för länge sedan.

3. Ett par fina shorts från Zara. De kostade verkligen nästan ingenting och man kan aldrig ha för många par shorts känns det som.


Här var jag tvungen att ta en liten paus i skrivandet eftersom det kom en katt och rullade ihop sig till en boll i mitt knä.

Precis när jag skulle börja igen så ringer dörrklockan. Det var en granne som skulle klaga på katterna. De hade tydligen en gäst som var väldigt allergisk och kunde inte ha katter som gick in hos dem. Ok, det har jag full förståelse för. Men när hon väl var här så kunde hon ju inte låta bli att påpeka att någon av katterna bajsat inne hos en annan granne. Förra veckan.

Det här är en stor del av förklaringen till varför jag aldrig vill bo i radhus på riktigt.

2/3 av "problemet", nu inomhus:


Man måste ju blogga om söta katter...

1 comment:

Anonymous said...

oiiiiii, vad gulliga! Kas tõesti on leopardi mustriga punane kass? Mis tõug see on ja kus on kolmas?