Tuesday, June 06, 2006

It takes a fool to remain sane

Min AirPort har blivit gammal och senil. Den lyckas inte längre ansluta till internet på något vettigt sätt och därför är mitt hem täckt av sladdar. Blir nog tvungen att skaffa en ny, men frågan är om jag ska göra det nu. Av skäl som följer vet jag ju inte om jag kommer vara hemma något i sommar.

Hansapank tar en evighet på sig att bestämma om det där jobbet. Jag trodde att de bara var sega med att meddela som inte fått jobbet och började därför göra andra planer igår, men det visade sig att de verkligen inte har bestämt sig än. Det vore trevligt att kunna boka in målarna nästa vecka, alternativt avboka tändläkarbesöken nästa vecka och köpa en flygbiljett, men i stället vet jag ingenting.

Det kanske ligger nåt, dock avsevärt mindre drastiskt än utlovat, i det där med 06.06.06 i alla fall...

No comments: