Saturday, October 14, 2006

1 + 1 blir... 0?

Det dök upp en pop-up när jag var inne på unt.se för ett tag sen och erbjöd mig papperstidningen gratis i två veckor. Varför inte, tänkte jag. Startdatum tisdag 10 oktober.

Men på tisdagsmorgonen hittade jag inte någon tidning alls på hallgolvet. Jag ringde till DN och anmälde saknad tidning och tänkte inte så mycket mer på det. Onsdag morgon - ingen tidning. Nu kom jag ihåg den där gratisprenumerationen och ringde till både UNT och DN. Det verkar ha läst problemet, för när jag nästa gång kom hem, på fredagkvällen, låg sex olästa tidningar och väntade på mig.

Idag har jag tagit mig igenom halva DN och inte ens öppnat UNT. Det där med att ha två tidningar var nog inget för mig i alla fall.

Särskilt inte när TV3 visar avsnitt på avsnitt av Project Runway hela dagen. Don't miss!

No comments: